woensdag 25 maart 2015

Remi en Cosette for teens on its way!


Dat het af is!
Ontzettend blij ben ik om dit met jullie te kunnen delen.
Ik maakte een boek vol met patronen voor tieners die zelf naaien (of hun mama's).
In de maten 12 tot 18 jr.
Een boek vol inspiratie, joy, happiness,
togetherness, veel lol en leute.
Patronen gecombineerd met fingerfood en een paar DIY trucs om een echt zelf-maak feestje te bouwen.























Remi & Cosette, for teens
(Op deze link kan je het binnenwerk bekijken met een slideshow)


Uitgeverij Lannoo zorgt voor de verdeling naar de boekhandel, webshops...


Je kan Remi en Cosette for teens ook bestellen bij mij, via de website www.valerieboone.com (betaling met pay pal) of per overschrijving ( reknr. op de website).
Omkomen kan natuurlijk ook!
Welkom.
Dan krijg je er een kweetniehoeschoon, handig en cool,
speciaal voor jullie ontwikkeld hebbeding, gratis erbij.










17 opmerkingen:

  1. Ik wil ook! Hoe kan ik bestellen bij jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ka- lis,
    Joepie!
    je kan via de website een boekstellen, of een simpel mailtje plus overschrijving(reknr ook op site) kan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoe ! Ik wil, ik wil, ik wil ... en zeker als het op 17 april is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook wel een bestellen. Kan het via de school, VBS? Of liefst via mail en overschrijving?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Isabelle, je komt hem gewoon hier ophalen, niet? date 17 april, je hoort hier later nog meer over!

      Verwijderen
    2. Oh, super, dan hoor ik het wel. Kijk er naar uit!!

      Verwijderen
  5. Hoihoi Valerie! spannend!!!
    Ik wil er ook graag eentje!! alvast bedankt!
    groetjes en tot snel
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Valerie, wat een fijne blog en website heb je. Toen ik je zaterdag ontmoette kende ik je nog niet. Het is fijn om zo nieuwe fijne mensen te leren kennen. Groetjes, els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het nieuwe boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een boek voor teens... hopelijk mag ik terug naaien voor hen ;-)
    Besteld via je site!
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen