donderdag 13 september 2012

goed bezig

mijn naaimachine staat volop te zoemen, een heeerlijk geluid!
wat vanonder de naaimachine rolt komt rechtstreeks in het winkeltje:
claudinekraagjes, zakkenvullendewarmhoudzakjes ( minikersenpitzakjes dus),  armbandjes, keukenprins(es)schorten....

en terwijl ik schortjes aan het maken ben, denk ik ook aan aan het eten van vanavond.

gisteren hadden we
naast overheerlijke honingtomaatjes
een kraakvers slaatje van bij het Blauw Kasteel
(Scheldewindeekse bio-kasteeltuin, open van 13.30 tot 18.30 op woensdag)
een warme schotel van gestoofde prei met princessenboontjes uit de buurman zijnen hof, met zalmgeitenkaasjes van uit de buurt www.devollemaan.be.
overgoten met walnoten (wie zei ook alweer dat dit goed voor je was?) en balsamico. huppa!

de frambozen en bramen uit de pluktuin van bovenvernoemd kasteel haalden het avondeten niet :).

maar vanavond? de inspiratie komt vast als ik straks de koelkast opentrek, ik vertrouw erop.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten