zondag 9 december 2012

bonnen in de maak












het verbaast me dat ik dat de laatste post die van het gouden kleedje is.
ik heb de indruk dat ik hier hard aan het werk ben.
met de kerst op komst.
en de daarbij horende verkoop.
op 15 december (zaterdag)
en 16 december (zondag)
telkens van 14 tot 18u.
hier in balegem in de sint-martensdries 16.
veel lieve kerstcadeautjes liggen klaar om van eigenaar te veranderen.
denk aan armbandjes, oorbellen, zotte schriftjes, tasjes,
maar ook aan kleertjes voor kinderen door mezelf.

manlief vertrok gisteren voor het werk naar het buitenland.
lekker rustig in huis dus...
zeker als de twee kleinsten naar de jeugdbeweging zijn
en de oudste rustig examens aan het studeren is.

tijd dus voor meer voorbereiding.
voor nieuwe cadeaubonnen.
het was nog licht toen ik startte.
met een spuitbus in de hand.
in het goud deze keer.
daarna de inhoud.
en ipv te schrijven met de hand, wat ik ook wel graag doe eigenlijk, ook al zeggen mijn kinderen dat het niet leesbaar is en ik dokter had moeten worden.

het resultaat was niet altijd schoon, van dat schrijfsel me de naaimachine.
ik bespaar jullie van de nog meer mislukte dan die al geplaatst.
en het werd steeds donkerder.
de deksels waren droog ondertussen.
en de kids terug thuis.















1 opmerking: