donderdag 20 december 2012

poging tot kerstkaartje

eerst even dit: xxx bedankt om langs te komen vorig WE iedereen, ik vond dat erg gezellig xxx

kaartjes.
ik wou iets met happy en merry.
gelijk op Pinterest, mijn verslaving.

voor het slagen van dit project had ik de medewerking nodig van:
volle zon,
fototoestel,
de kids (alle drie).

de zon deed mee, het fototoestel ook.
de kids wat minder, tot de zon er genoeg van kreeg en onderging.
project niet geslaagd, maar wil het jullie toch niet onthouden.

zou de zon dit WE weer schijnen? voor een tweede poging?

2 opmerkingen:

  1. haha, de max! ook al was er niet veel zon, ik vind het erg geslaagd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kids die niet meewerken als er een foto moet gemaakt worden ... waar herkennen we dat van ?

    BeantwoordenVerwijderen