maandag 20 oktober 2014

hocus pocus voor dag 1 van KCW

na een WE vol interessante mensen,
leuke babbels en zalige koffie
had ik de naaimachine vandaag voor mezelf.

Soms komt de vraag wat ik doe naast workshops geven en boekskes maken.
Daar moet ik nog eens een goed antwoord op vinden.

Voor deze week is het simpel.
Naast workshops geven en patronen uittekenen voor Het Nieuwe Project,
schreef ik me vandaag in voor de Kid's Clothes Week.

Iedere dag een uurtje naaien,
7 dagen lang,
voor je kids.

Ik hoop dat ze blij zullen zijn,
want passen en gestoken worden door naalden is hun deel de laatste tijd.
Zonder het uiteindelijke resultaat te mogen dragen.
Niet naar school, niet naar feestjes.
Alles opzij te leggen tot de fotoshoot van HNP.

Maar wat deze week vanonder de naaimachine rolt is voor hen.
Beloofd.

Dag 1: brainstormen, stofjes halen, patroon tekenen.

Zalige stofjes vond ik bij de pas geopende www.petitecouture.be
een effen katoentje, een huizekesstofje om verliefd op te worden en een zwarte tricot met piramides of mount Fuji, zo je wil.
Benieuwd wat dit wordt?
See you tomorrow!





5 opmerkingen: