woensdag 1 april 2015

Be nice. Get your sewing machine a tattoo.






























Wat is een naaimachine zonder persoonlijke toets?
Juist ja, 
een naaimachine.

Mijn machines zijn mijn vriendinnen, 
elk met een eigen karakter,
die het verdienen om van tijd tot tijd gesoigneerd te worden, 
een schouderklopje te krijgen.
Of een cadeautje.

Toen Dirk  met zijn Didits uitkwam was ik helemaal verkocht!
Vol quotes voor wielrenners staan mijn machines. 
bvb. It is the unknown around the corner that turns my wheels bvb. Of 
I may not know where I'm going, but I am on my way....
Voor jezelf of voor uw coureurvrienden kan je die ook bij hem aanschaffen.



Maar ik rij niet veel met 'den vélo'.
Wel met mijn naaibollide.
Omdat het leuk is om met een big smile aan de naaitafel te kruipen, 
en om helemaal gefocust te starten met stikken, 
ontwikkelden we 2 speciallekes.


"Happiness is handmade" en

"Never underestimate the power of a woman with a sewing machine"

Een schoontje en een stoere. Ofte the beauty and the beast. 
Omdat er altijd wel een beetje van de twee in ons schuilt. 
Of in onze naaimachine.

Doe uzelf en uw naaimachine een plezier
met een tattoo (of 2). 

Binnenkort hier verkrijgbaar!





12 opmerkingen:

  1. Ik kijk uit naar je boek al heb in geen tieners ik hoop stiekem in de grootste maten te passen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof zeg ! Ik kan niet kiezen tussen het schoneke of de stoere.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij tovert vandaag een glimlach op mijn gezicht met die tattoo's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je te ontmoeten op de blogameetup! Mijn nieuwe naaimachine zou idd gepimpt mogen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had het boek laatst gekocht, bleek dat de kaft los kwam. Nu even wachten op een nieuw exemplaar. Er staan toffe projecten in, kan bijna niet meer wachten om er aan te beginnen. Zo'n tattoo, leuk. De mijne is gepimpt met vlinders.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Nancy, het boek heeft een zwitserse binding op de rug. Dat maakt dat de rug niet vastzit aan de kaft. Expres. Om de volgende reden: als je hem openlegt blijven de blaren mooi vlak liggen. Maar verder vond ik het mooi dat je de draden ziet waarmee het boek is gebonden op de rug en die zie je trouwens ook hier en daar als je het boek openlegt. Vandaar dus de keuze voor dit soort binding, het eerste boek Remi en Cosette was ook zo gebonden.
      Niet schrikken dus als het nieuwe exemplaar er krak hetzelfde gaat uitzien...

      Verwijderen