donderdag 25 juni 2015

Of ik er in wil, vroegen ze... En of jullie nu eentje willen, vraag ik... LMV give-away!


Of ik erin wil, vroegen ze.
Ja, euh, jaaaaa, natuurlijk !?

In La Maison Victor
Dé verademing, een hip en trendy zelfmaakblad die om de twee maanden verwent 
met toffe styling, thanks to Teresa Bosteels,
schone foto's en ... moderne patronen!

Van mij niets dan lof, ik was al fan nog voor ik erin mocht staan. ;.))

Het interview voor deze LMV deed Lobke Gielkens, de leuke wereld-madam, jawel!
Stress. Toch wel...
Wat zeg je dan, of niet... en wat vraagt zij dan, of niet?
Maar ze deed dat goed, en ze noemt mij een naaiwonder! Echt?!! Teveel eer is dat Lobke.


bizar om jezelf in een boekje te zien staan, van dichtbij

of van ver
check de schoenen, het zijn dezelfde als op de foto ))



De indigo-sweater uit m'n nieuwe boek zit in de LMV als extraatje.
Ik hoop dat je er plezier aan beleeft!
(Inside tip: als je patroondeel A verlengt, krijg je een jurk!)





indigo sweater (links)


Maar dan nu nog wreed goed nieuws!
Vijf naaisters mag ik gelukkig maken 
met het nieuwste exemplaar van LMV.

Laat je een leuke comment hieronder?  
Dan wordt een van de vijf misschien de jouwe!

47 opmerkingen:

  1. ooh zeer leuk, mijn overbuurvrouw zou blij zijn moest ik er haar eentje cadeau kunnen doen. Zelf heb ik een abonoment dus ja ik zal er iemand anders blij me maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja oh ja :) Want jouw patronen passen me ook :) en zijn altijd een succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zou het me leuk lijken om een exemplaar van zo'n hip blad te krijgen met de superbonus van de indigo sweater. Ga ik het helemaal maken in Noorwegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zou het me leuk lijken om een exemplaar van zo'n hip blad te krijgen met de superbonus van de indigo sweater. Ga ik het helemaal maken in Noorwegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grote fan van LMV! En nu de kans om er eentje te winnen LMV: Lijkt Me Voortreffelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zou wel leuk zijn da ik nu eindelijk een tienerpatroon zou kunnen maken en als dat een succes wordt en dat denk ik wel kan ik je boek kopen want ik had het al willen doen maar ik heb zo'n kieskeurige dochter dus zou het wel leuk zijn moest ik er eentje winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Patronen voor de teens die te groot zijn voor de kidspatronen en vaak te jong voor de volwassenenpatronen! Dochterlief hier ziet het helemaal zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze comment zonder enig bijkomend belang (ik heb de LMV al sinds vanmiddag in mijn bezit ;-) ): ik ben er fier op dat Valerie, uit 'mijn dorp', in de (goeie) boekskes staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je boek kocht ik om er voor mezelf iets uit te naaien. Hopelijk komt het er snel eens van. Ik ben benieuwd naar je interview en zou daarom de LMV graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zou ik wel graag als cadeautje ontvangen🎁 niet alleen voor het patroon maar ook om de babbel van jou te lezen!!!! En voor al de rest uit dat leuke boekje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het abonnement voor LMV staat op onze trouwlijst. Natuurlijk wil ik eerst wel eens zo'n boekje van dichtbij bekijken voor ik het bestel. Het zou leuk zijn om het dan als cadeau te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gaaf!! dat je erin staat! LMV is ook zoooo leuk, helaas is het budget er even niet naar om de nieuwe te halen, dus ik ga stiekem hopen en een kansje wagen om er een te winnen! Dan kan ik dat super leuke patroontje ook maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo tof!! Om fier op te zijn!! Ik heb het tijdschrift zelf (nog ;)) niet dus doe ik met volle goesting mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je artikel ;) Ik zou heeel blij zijn met de LMV, ik pas misschien niet (meer) in de indigo-sweater, maar zou toch blij zijn met het tijdschriftje ;) Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je mag terecht fier zijn! En de sweater lijkt me zo tof, ik moet alleen eens iemand vinden in die maat ;) Oh, ik doe niet mee aan de give-away want ik heb een abonnement, maar wilde je gewoon even feliciteren met je artikel in LmV!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Metekind, dochter en mezelve zijn nog op zoek naar een nieuw projectje voor deze zomer! Naast het feit dat ik het gewoon wil 'hebben' omdat 'jij' er in staat! OMG ik ken een BV!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja ik wil ! Een LMV . En ook zo'n coole sweater. Kan niet wachten om eraan te beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn dochter begint met naaien, dan kan ik haar deze LMV cadeau doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil iemand die met haar gympies in de LMV gaat staan en zulke leuke dingen ontwerpt wel wat beter leren kennen, dus heel graag, dat blad!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil iemand die met haar gympies in de LMV gaat staan en zulke leuke dingen ontwerpt wel wat beter leren kennen, dus heel graag, dat blad!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Jaaaaajaaaa, heel graag wil ik een exemplaartje!
    Nog eens proficiat met je nieuwe boek. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De ontdekknig van deze blog is al leuk. En nu intussen ook hopen op de lmv.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zij noemt jou een naaiwonder... Volledig terecht vind ik! Perfecte woordkeuze en nogmaals een dikke proficiat!! Verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mij lijkt het ook gek om jezelf in een boekje te zien staan. Maar er volgen er misschien nog meer en dan word je er wel aan gewoon :-)
    Ik doe graag mee voor de laatste LMV, want ik heb een weekje vakantie zonder man of kinderen in huis, dus gaat de naaimachine niet van tafel geraken, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. fijn! Wat een mooi boekje toch. Je zou er mij blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik volg je blogje ook al langer en eerlijk is eerlijk je bent een naaiwonder ;) Ik zou ook graag meedoen voor de laatste LMV te winnen, zou hier goed van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ikke, ikke, ikke! (met een after-Werchterkop krijg ik niks origineels uit mijn brein geperst)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben de LMV gewoonweg vergeten te kopen toen ik gisteren in de stad was! Krijgt da voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een eer en toffe tip ivm het omvormen tot een jurk! Nu hopen dat ik bij de gelukkige 5 ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb 'm al dus mij hoef je niet mee te rekenen. Het is echt een supermooie trui! Tips om die een maat of 7 te vergroten? Hier word serieus geduimd dat je volgende boek voor hele grote meisjes is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Grote fan van LMV! En wat extra inspiratie kan nooit kwaad 😉. Ik hoop dus heeeel hard dat ik bij de 5 gelukkigen ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Woehoe!! Hoe leuk is dat, je staat in de LMV...
    Ik heb nog steeds geen 'tijd' gehad om iets te maken uit je boek, maar ik verlang al naar de zomermaanden. Me-time, Naai-time :-)
    Nog een dikke proficiat met je artikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik ben ook fan van het boekje dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jaaah heel graag! Was al op zoek geweest maar heb 'm nog niet kunnen vinden in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat stoer om in LMV te staan, daar kan ik alleen maar van dromen... Maar er zomaar een ontvangen, dat zou ook al een droom zijn die uitkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik wil wel ! Ik verkocht net 1 naaiboekje, dus heb wel 1 ruime cm over in mijn kast... ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb hem al. Gelezen ;-) maar ik ken wel wat madammen die er dol zouden op zijn. ....alleen al ons naaiclubke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat !! Wat een eer , zeg !! Hier doen we ook graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk! Ik heb het blad zelf al in huis, maar wat zou ik het graag winnen voor één van de mama's van mijn leerlingen. Zij is zelf Pools, naait ook graag, maar kent alleen de Burda... Daar moet verandering in komen vind ik! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Net je blog gevonden, maar sluit graag direct aan in de rij voor deze leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik ben fan van LMV en vond het super tof om jou daar in te zien staan,heb je verhaal net in bad gelezen en ga zeker het patroon eens uit proberen.Ik gun de andere een kansje op de LMV.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Woohoow die sweater is ge-wel-dig!
    Can't wait!

    BeantwoordenVerwijderen